Debreifing fra årets 8. onsdagssejlads i 2026

24. juni 2026 20:44 , af Jonas Wedell-Gundersen

Kære alle

Sejlvejret i dag var intet mindre end forrygende. Det er en dag som i dag, hvor det næsten føles naturstridigt, når man er nødt til at tage sejlene ned igen efter at have været på vandet. I dag var vi fem både ude, og vi havde onsdagssejler-debut til Ole og Karin i Spray i sæsonen 2026 :) På det vedhæftede billede ses dagens rute for Zephyr, som med halvvind begge veje kom ud og kunne skimte Hammershus mod nord. Andre både sejlede ned i Fredensborgbugten og på den måde fik vi vist klubstanderen godt frem omkring farvandet ud for Rønne.

Tak for i dag!