Ny lås på Surfskuret

11. november 2022 12:33 , af Torsten Boye Menzel

I løbet af i dag, vil der blive sat ny hængelås på Surfskuret. Den nye hængelås låses op med nøglekort, ligesom hoveddøren til klubhuset. Du vil herefter ikke kunne komme i Surfskuret ved brug af kodelåsen.

Før du kan komme ind, skal dit nøglekort opdateres. Opdatering er desværre manuelt arbejde og alle kort skal derfor en tur forbi Torsten. Hvis ikke du allerede har fået opdateret dit kort og du har akut behov for at komme i Surfskuret, så kontakt Torsten.

Torsten er i klubben i dag fredag d. 11.11. kl. 15 og det meste af aftenen og er klar til at opdatere dit kort. Kig forbi. Hvis ikke du har et kort kan dette også udleveres mod et depositum på 100,-

Det er planen at der også kommer ny lås til masteskuret, men det bliver på et senere tidspunkt.

Vejledning til låsen:

Hold dit kort under selve låsen. Når du høre et bip, kan den nederste del drejes og låsen åbner. Husk at låse igen efter dig.